Necrotesque – Et Mortui Resurgent
Merhaba.
“Nekrotik” ve “Grotesk” kelimelerinin birleşiminden oluşan bir isim, Hollandalı müzisyenler ve death metal… Bilmiyorum daha fazlasını söylemeye gerek var mı ama 2019’da kurulan ekip 90’ların devlerinden aldığı ilhamla saf, katışıksız bir death metal çalıyor. Ben grubu bu yıl çıkan Et Mortui Resurgent albümü sayesinde tanıdım; fırsat bulunca ilk albümlerine de kulak kabartacağım mutlaka. Death metal gibi death metal seviyorsanız siz de mutlaka bir kurcalayın Necrotesque’i.

